Logisch.
Het bedrijf Belkin - sponsor van de nu bekende wielerploeg Belkin, waar o.a. Bauke Mollema en Laurens ten Dam voor rijden - is buitengewoon tevreden met de prestaties
van de ploeg tot nu toe: Een droomscenario, zo noemen marketingdeskundigen het succes van het Belkin Pro Cycling Team in de Tour de France. Het Amerikaanse technologiebedrijf Belkin wil met de sponsoring van de Nederlandse wielerploeg zichzelf bekend en bemind maken op de Europese markt. Dat lijkt te lukken nu coureurs Mollema en Ten Dam in Belkin-kleuren richting podium zijn gefietst.
Ondertussen zal de Rabobank ongetwijfeld immens balen. Zij hebben het namelijk jaren geprobeerd, maar slaagden er eigenlijk nooit in écht een rol van betekenis te spelen in de Tour de France.
De renners zijn min of meer hetzelfde, maar nu lukt het dus wél. Voor Belkin fantastisch, voor Rabobank minder.
Overigens raad ik u aan om
@JoshuaLivestro maar even niet te volgen op Twitter. Die zit namelijk
bewust te trollen.