LAATSTE REACTIES
Dreamteam
Ooit wel eens een gesprekje gehad met beveiligers, welke gestationeerd werden in een AZC, wat je dan te horen krijgt, dat doet je oren klapperen, dat wil je niet eens meer weten, je belandt dan in schrijnende situaties, tegen een nooit toereikend loon! Vanaf dag 1 willen de meeste mensen daar dan ook weg!
Ik sprak dus enkele beveiligers, die dit werk voor korte tijd hadden gedaan en dat was zo'n 10 jaar geleden, onder toen nog normalere omstandigheden, uiteraard worden deze mensen hier niet benoemd!
Ik zou er dus een groot voorstander van zijn, dat deze premier en gevolg, hier eens een half jaar stage zouden moeten lopen, om deze zeepbel/bubbel waarin ze leven eens letterlijk doorgeprikt te zien worden!Loading