+28
12:20
+15
24-04-2025 20:59
+6
24-04-2025 10:54
+5
24-04-2025 10:53
+4
24-04-2025 10:50
+3
24-04-2025 10:46
+11
23-04-2025 11:19
+18
23-04-2025 11:16
+12
22-04-2025 17:30
+28
dirk-van-jurie
Wat ook helpt is vreedzaam de zogenaamde ambtenaren laten weten dat wij er niet van gediend zijn12:20
+15
dirk-van-jurie
Niet namens mij24-04-2025 20:59
+6
dirk-van-jurie
Aldus de pedoseksueel wigstra24-04-2025 10:54
+5
dirk-van-jurie
Niet alleen doen de britten dit, ik heb video hoe ze boven mijn hoofd dit soort shit doen..24-04-2025 10:53
+4
dirk-van-jurie
Je moet voor de gein eens op een strak blauwe morgen in de lucht kijken en dan eens zien wat jij uit de vliegtuigen ziet komen als dit volgens de 'algemene kennis" condensatiesporen zijn dan zou jij je toch af moeten vragen wat er uit zo'n vliegtuig komt dat zo lang blijft hangen en zich gaande weg de dag als een mist die ook nog eens je strak blauwe morgen verknalt, verspreid...24-04-2025 10:50
+3
dirk-van-jurie
Dat heeft van Houwelingen vorig jaar gedaan, ik heb Gideon van Meijeren hierover gemaild24-04-2025 10:46
+4
dirk-van-jurie
Eindelijk begint het door te dringen24-04-2025 10:46
+11
dirk-van-jurie
Gewoon filmen wat je ziet, dat doe ik ook, ik heb laatst nog een mail gestuurd naar de gemeente. En deze domheid slaan ze uit...en ik zeg dan als vliegtuigen dit soort sporen uitstoten hoe gezond is het voor de bevolking? En verwijzen ze je door natuurlijk... Uit "algemene kennis" kunnen wij u wel mededelen dat het verschijnsel dat u waarneemt condensatiesporen zijn. Motoren van vliegtuigen stoten uitlaatgassen uit die voor het grootste deel uit water bestaan. Dit komt omdat bij de verbranding van de brandstof (zoals kerosine) de belangrijkste reactie tussen koolstof (C) en zuurstof (O₂) resulteert in de vorming van kooldioxide (CO₂). Daarnaast reageert de waterstof (H) in de brandstof met zuurstof om waterdamp (H₂O) te vormen. Aangezien kerosine (de brandstof die vliegtuigen gebruiken) voornamelijk bestaat uit koolwaterstoffen, bevat de verbranding dus veel waterdamp. Op grote hoogte is het extreem koud, waardoor de waterdruppeltjes condenseren tot ijskristallen, waardoor de condensatiesporen een wazig en wit beeld geven. Naarmate de luchtvochtigheid hoger is en de temperatuur, windsnelheid en turbulentie lager, zullen de condensatiesporen langer blijven hangen.23-04-2025 11:19
+18
dirk-van-jurie
Zowel de paus als wim-lex zijn geen toegevoewgde waarde23-04-2025 11:16
+12
dirk-van-jurie
Het koningshuis gewoon opheffen22-04-2025 17:30