"Ik kan mijn portemonnee niet vinden."
Toen Carrie Chisholm onlangs naar huis reed, met haar 3-jarige zoontje op de achterbank, wilde ze even snel iets te eten halen. Daarom reed ze door de drive-in van Chick-Fil-A, een bekende Amerikaanse fastfood keten.
Ze kregen het eten en wilde betalen,
maar kon haar portemonnee niet vinden. Wat een afgang... en wat jammer voor haar en haar kind; geen eten.
De caissière van het restaurant draaide zich om, vroeg iets aan haar manager, en liet Carrie vervolgens weten dat ze zich nergens zorgen over hoefde te maken: ze kon het menu houden. Vervolgens kreeg ze deze bon:
Carrie was zo dankbaar dat ze er een Facebook over schreef om de Chick-Fil-A-manager en werknemer te bedanken. Ze had namelijk een bijzonder zware dag gehad: ze kwam terug van het ziekenhuis. Haar zoontje heeft een ernstige hartaandoening, en eerder die dag was ze echt bang dat ze hem zou verliezen. Daarom racete ze snel naar het ziekenhuis, waar hij vervolgens goed behandeld werd. Toen het erop zat ging ze naar huis - en dus even langs Chick-Fil-A, waar ze vervolgens haar portemonnee niet kon vinden en in paniek raakte.
Het gevolg? Haar bericht ging viral. Meer dan duizend mensen deelden het en gaven de mensen van Chick-Fil-A geweldige complimenten omdat ze zo'n groot hart hadden dat ze hier geen probleem van maakten en Carrie een gratis maaltijd gaven - let wel, zonder dat ze wisten dat ze er net een vreselijk zware dag op had zitten.