Mobiel.nl, de grootste onafhankelijke aanbieder van smartphones en mobiele abonnementen in Nederland, opende op 20 september een servicepunt op Europaplein 702 in Utrecht. Dit is de het tweede fysieke punt waar klanten van Mobiel.nl terecht kunnen. Het eerder geopende servicepunt van het bedrijf bevindt zich op het hoofdkantoor in Leidschendam. Met een tweede servicepunt kan
Mobiel.nl haar klanten nóg beter van dienst zijn. De specialisten bij het servicepunt geven klanten onafhankelijk advies over welk abonnement -eventueel met telefoon- het beste bij de klant past. Daarnaast kan de klant bij de fysieke winkel langsgaan voor het oplossen van problemen, het testen en vergelijken van toestellen, het stellen van vragen en hulp bij bestellen. Ook voor service na aankoop en het ophalen van bestellingen is iedereen van harte welkom in Utrecht.
Bereikbaar en toegankelijk De omnichannelstrategie van
Mobiel.nl houdt meer in dan zomaar het openen van een fysieke winkel. De focus ligt namelijk geheel op het bieden van de allerbeste service. “Mensen vinden het fijn als ze ergens terecht kunnen voor advies en het oplossen van vragen als dat nodig is. Daarvoor wil je niet op een locatie in de drukke binnenstad zitten. De locatie moet bereikbaar en toegankelijk zijn voor iedereen, ongeacht het gekozen vervoermiddel. Er wordt ultieme service geboden op een breed scala aan onderwerpen. Mobiel.nl spreekt dan ook over servicepunten in plaats van winkels”, vertelt directeur Thomas Borsboom.
======================================
Over Mobiel.nl
Mobiel.nl, voorheen Studentmobiel, heeft ruim vijftien jaar ervaring met online verkoop van smartphones en mobiele abonnementen. Het bedrijf bedient meer dan anderhalf miljoen klanten en is specialist op het grensvlak van e-commerce en mobiele telecom in Nederland.