Flyers zijn nog steeds hip en van deze tijd. Flyerzone bewijst dat wel!

Geen categorie18 jan 2016, 14:34
In deze tijden van verregaande digitalisering verandert de reclamemarkt natuurlijk ook mee. Velen vragen zich af of er nog wel toekomst is voor de oud-Hollandse flyer. Nou, geen zorgen: de Flyer gaat nergens naartoe, en Flyerzone bewijst dat!
In een wereld die steeds digitaler en meer online is zou je wellicht denken dat een bedrijf dat zich specialiseert in flyers het moeilijk heeft. Niets is echter minder waar, want het Nederlandse bedrijf Flyerzone gaat als een tierelier.
In een persbericht legt de website uit hoe ongelofelijk goed het eigenlijk gaat met het bedrijf momenteel:

Drukkerij Flyerzone produceert al het drukwerk zelf. Hierdoor heeft de online drukkerij 27 nieuwe producten aan het huidige productaanbod toegevoegd. Zo kunnen klanten nu bijvoorbeeld ook boeken, kleding en foamboarden bij Flyerzone laten drukken. En omdat alles in eigen huis wordt geproduceerd, zijn de producten nu nog scherper geprijsd. Bovendien is de levertijd hierdoor een stuk sneller geworden. Ook zijn de aanlevertijden verruimd. Dat betekent dat klanten die in spoed iets voor 17.00 uur bestellen en het bestand aanleveren, het drukwerk de volgende dag al in huis kunnen hebben.

De formule is een groot succes, en daarom opent Flyerzone nu ook een Belgische vestiging: Flyerzone.be. Die uitbreiding is meer dan alleen een website met een Belgische extensie, want klanten uit de zuidelijke buur van Nederland kunnen gewoon betalen via de voor hen bekende Bancontant/Mister Cash-opties. Bovendien is het inschakelen van telefonische hulp geen prijzige aangelegenheid: bellen met Flyerzone.be kan gewoon voor lokale, Belgische tarieven. Ook de aanlevertijden en de rest van de service zijn voor Belgische klanten gelijk aan de service die 40.000 tevreden Nederlandse klanten al mochten genieten.
Met andere woorden: de flyer is niet dood, hij leeft! En Flyerzone laat dat als geen ander zien.
Ga verder met lezen
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten