Tweet not found
The embedded tweet could not be found…
Het gaat eigenlijk helemaal nergens over. Het was onlangs een paar dagen lekker warm in Nederland - iets dat sinds mensenheugenis gebeurt in de zomer - maar de media deden net alsof het levensgevaarlijk was allemaal. Zoals deze foto's van het weerbericht in Duitsland duidelijk maken is er een agenda aan het werk. Ze doen dit bewust. De media proberen ons angst aan te jagen... zodat we uiteindelijk akkoord gaan met vergaande maatregelen die de overheidsmacht enorm vergroten en die zogenaamd bedoeld zijn om 'het klimaat' te 'beschermen.' Wat dat ook moge inhouden.
Een paar dagen was het boven de 30. Onmiddellijk kregen we te horen dat we wel goed water moesten drinken, en allerlei andere strategieën moesten gebruiken om deze periode te overleven. Knettergestoord natuurlijk. Warmeperiodes zijn altijd voorgekomen. Er zijn altijd hittegolven geweest. Niemand maakte daar vroeger iets van. Sterker nog, dan gingen wel allemaal naar het strand en genoten we ervan, want in Nederland duurt 30+ nooit lang.
Maar nu niet. Nu doen de media er alles aan om ons doodsbang te maken. Dat wordt ook duidelijk door even te kijken naar de manier waarop het weerbericht nu verslag doet van, jawel, het weer, vergeleken met een paar jaar geleden. James Melville heeft in dat opzicht geweldige screenshots opgehaald uit Duitsland, maar in Nederland doen ze precies hetzelfde. Dezelfde kleuren toen, dezelfde nieuwe kleuren nu.
The embedded tweet could not be found…
Dit, mensen, is hoe het eruitziet als je bewust bang wordt gemaakt door de media. Rood wordt door de mens instinctief geassocieerd met gevaar - een verband dat er nog verder is ingepompt door het gebruik van verkeersborden met de rode kleur (of een rode rand), en natuurlijk het bekende rode licht in verkeerslichten.
Rood staat voor GEVAAR en voor OPPASSEN! Stop! Pas op je tellen! Wees VOORZICHTIG! Je bent NIET VEILIG. En dat is precies waarom het internationale mediakartel deze kleur tegenwoordig gebruikt om verslag te doen van het weer in de zomer. We moeten ervan overtuigd worden dat a) klimaatverandering waar is en b) dat het LEVENSGEVAARLIJK voor ons is. We moeten in standje lizard brain gezet worden. Dat is het deel van het brein dat ervoor zorgt dat je bevriest, vlucht, of vecht. ... En het is ook het deel van het brein waarin we moeten zitten als we bereid zijn om allerlei vergaande en zelfs dictatoriale maatregelen te accepteren die ons zogenaamd moeten "beschermen."
Goed nieuws! DDS heeft nu een eigen app voor iPhone en iPad, en voor Android-toestellen. Download de app gratis en voor niets in de AppStore of in Google Play voor Android, en blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws. Oh, en als je de app hebt gedownload, laat dan even een 5-sterren recensie achter alsjeblieft. Dat is enorm belangrijk!
Geloof je mij niet? Kijk dan even naar dit interview met de man die The Weather Channel heeft opgericht, en die helemaal gek wordt van de klimaatpropaganda in de mainstream media.
The globalist net-zero agenda is the appropriation and weaponisation of environmentalism. Scientist & founder of the Weather Channel on CNN:
En dan is deze video er ook nog van een CNN-producer die toegeeft dat het eerste grote doel was om Donald Trump weg te jagen, maar dat media als CNN zich daarna vol zouden richten op klimaat. Dat was al duidelijk gemaakt intern. Dát was het plan.
Caught Red Handed! CNN tech director speaks about instilling the next fear (Climate change) as COVID is no longer a fear factor in controlling Americans. @CNN
Als een extra bonus een mooi gesprek met dr. Bas van Geel (UVA) over het niet-bestaan van de 'klimaatcrisis.' Gewoon, omdat het kan.