PostNL is één van de bedrijven die de Woke-Transideologie keihard door de strotten van Nederlanders probeert te duwen. Heel veel Nederlanders laten dat gebeuren. Maar gelukkig zijn er ook nog een paar mensen - vaak allochtonen, trouwens - met de moed om daar keihard tegen in te gaan.
Zo ook een PostNL-bezorger die zich kapotschrok toen hij geconfronteerd werd met een PostNL-bezorgbus waarin hij en zijn collega's pakketjes door het land moeten brengen. Hij keek er vol verbazing naar, liep er omheen, zag de kleuren en begreep: dit is Woke LHBTI-propaganda.
Omdat hij dit zo belachelijk vindt besloot de bezorger er een video van te maken. Je ziet hem voor het busje staan en het filmen. Het busje met alle kleuren van de LHBTI-regenboog, inclusief de befaamde transkleur. Want transgender zijn is tegenwoordig blijkbaar ook een seksualiteit.
"Wat is dit?" vraagt de bezorger zich logischerwijze af. "Bij God, ik zou er niet in rijden als het me een miljoen euro zou opleveren. Wat is deze bus, mensen?"
Nou, het antwoord is helaas best simpel: het is een LHBTI-propagandabus van één van de meest Woke-bedrijven van Nederland, PostNL. PostNL heeft namelijk besloten dat het een actieve rol moet spelen in de globalistische LHBTI-propagandacampagne. Een campagne die er bewust op gericht is niet alleen de denkbeelden van mensen te veranderen, maar ook hun gedrag (zie hoe steeds meer mensen zich opeens als 'anders-seksueel' identificeren).
Help DDS deze moeilijke tijden door te komen. Help ons een vuist te maken tegen de mainstream media én tegen het partijkartel. Strijd zij aan zij met ons. Doneer op BackMe en strijd zij-aan-zij met DDS tegen het de globalistische elites.
Als er grootschalig verzet komt tegen deze overduidelijke indoctrinatie dan zal het moeten komen van de allochtone bevolking. Want de autochtone bevolking is merendeels lamgeslagen, zwak, en al te vaak zo angstig gemaakt dat ze bang zijn om deze beweging te bekritiseren uit angst voor 'cancelen' en andere acties.