Het is vandaag eindelijk eens tijd voor een beetje humor, beste lezers, want je kan niet geloven wat die gasten aan de overkant van de oceaan nu weer hebben uitgespookt. Ja, je raadt het al. Onze Amerikaanse vrienden zijn weer eens bezig geweest met hun eindeloze, en blijkbaar hopeloze, strijd om elke uithoek van het leven te politiseren.
Ditmaal was het Budweiser, de biergigant die in zijn wijsheid besloot om de handen ineen te slaan met Dylan Mulvaney, een transvrouw en duidelijk de 'hops' in hun biergelijkheidscampagne. Je zou denken dat zo'n zet het bedrijf een stormvloed aan nieuwe klanten zou opleveren, toch? Fout, beste lezer. Fout, fout, fout.
Gewone, normale Amerikaanse mannen - je weet wel, die gasten die na een lange dag hard werken een koud biertje willen drinken - waren blijkbaar niet zo enthousiast over deze nieuwe marketingtruc. En wat gebeurt er als de hoofdconsument van je product niet tevreden is? Juist, de beurswaarde van je bedrijf keldert sneller dan een koud biertje op een hete zomerdag.
Maar wees gerust, lieve lezers, onze helden bij
RTL Nieuws waren er als de kippen bij om dit nieuwsfeit te rapporteren. Wat zouden we toch zonder hen moeten? Het resultaat van Budweiser's fantastische campagne is een verlies van 20 miljard euro aan beurswaarde en een kwart minder verkochte Bud Light-biertjes. Ah, en laten we vooral niet vergeten dat twee marketingchefs op non-actief zijn gesteld. Het lijkt erop dat Budweiser niet alleen uit een leeg vat tapte, maar ook de verkeerde mensen op de verkeerde plekken had.
En dan is er nog het "slechte" nieuws, volgens RTL Nieuws, natuurlijk. Blijkbaar zijn wij Nederlanders veel minder gevoelig voor deze doorgedraaide
LHBTI-campagnes. Dit komt ongetwijfeld doordat wij er al zo aan gewend zijn dat wij ze
normaal vinden.
Help DDS deze moeilijke tijden door te komen. Help ons een vuist te maken tegen de mainstream media én tegen het partijkartel. Strijd zij aan zij met ons. Doneer op BackMe en strijd zij-aan-zij met DDS tegen het de globalistische elites. Hoe dan ook, proost, beste lezer, op deze fantastische blunder van Budweiser. Laten we hopen dat ze hun lesje hebben geleerd en weer gewoon bier gaan verkopen in plaats van politiek. Of, wie weet, misschien wordt hun volgende campagne wel een groot succes. We wachten af. Met een biertje in de hand, natuurlijk.