Wat een gezeur zeg.
De familie Willemse uit Rotterdam heeft blijkbaar contact gezocht met De Telegraaf, omdat men een 'ongelukkige' brief ontving van Vodafone.
De telecomprovider begon onlangs een campagne om oud-klanten terug te winnen. Deze mensen ontvingen
dan de volgende brief: Beste J, dat is lang geleden! Ik moest laatst weer aan je denken en aan hoe het vroeger tussen ons was. Al die belletjes en sms?jes, weet je nog? staat te lezen. Tweede kansDe brief gaat verder met: Eigenlijk mis ik je best wel. Eerlijk gezegd zou ik het graag een keer opnieuw met je willen proberen. Geef je me een tweede kans? We zijn allebei ietsje ouder geworden. En ik ben best wel een beetje veranderd. Wat denk je? Liefs, V"
De 'J' staat in dit geval voor Jan: de vader van het gezin.
Het vervelende is alleen dat Jan vorig jaar al overleed. De moeder las de brief van Vodafone, huilde tranen met tuiten (ver-schrik-ke-lijk dit!), belde d'r zoon, en nu wordt Vodafone dus aan de schandpaal genageld door de krant voor Slapend Nederland.
Wat een ongelooflijke onzin zeg. Vodafone wist duidelijk niet dat meneer Willemse dood is. Dan gooi je de reclamebrief gewoon weg. Zo moeilijk is dat allemaal niet.