Oh, Nederland! Hoe heeft het zo ver kunnen komen? Terwijl wij als land bogen op een reputatie van geavanceerde technologie en innovatie, stuiten we nu op het feit dat we niet eens een treintje op tijd kunnen laten rijden. En wat is de oplossing van de NS? Spitsheffing. Jawel, u leest het goed. Na al die jaren van vertragingen, annuleringen en overvolle treinen, wil de NS nu de hardwerkende Nederlander laten opdraaien voor hun onvermogen met een extra heffing tijdens de spits. RTL Nieuws meldt dat reizigersorganisatie
Rover terecht aan de bel trekt. Want wat houdt deze krankzinnige verandering in het tarievenstelsel in? Simpel gezegd: diepe gaten in de portemonnee van de dagelijkse treinreiziger. En waarvoor? Zodat de NS haar zakken kan vullen, terwijl de dienstverlening er niet beter op wordt.
De geopperde ‘tariefdifferentiatie naar tijd en/of plaats’ is niets meer dan een bureaucratische manier om te zeggen: "We gaan de gewone man nog meer laten betalen omdat we onze zaken niet op orde hebben." Het is bizar om te denken dat in een tijd waarin de hele wereld het heeft over groene initiatieven, Nederland zijn treinreizigers afstraft voor hun keuze om het openbaar vervoer te gebruiken. Was het niet de bedoeling dat we het gebruik van het OV juist zouden stimuleren?
Het lijkt alsof de NS heeft besloten dat het makkelijker is om meer geld uit de zakken van de
reizigers te kloppen dan te investeren in fatsoenlijke infrastructuur en dienstverlening. Want laten we eerlijk zijn: als we al die miljoenen, of zelfs miljarden, besteden aan zogenaamde 'groene initiatieven', waarom kunnen we dan niet eens een betrouwbaar treinsysteem hebben dat de basis levert?
Reizigers hebben recht op een dienst die werkt. Ze hebben recht op eerlijke tarieven. Ze hebben het recht om niet gestraft te worden voor het kiezen van een milieuvriendelijk vervoermiddel. Maar in plaats daarvan geeft de NS ze de middelvinger met deze spitsheffing.
Help DDS deze moeilijke tijden door te komen. Help ons een vuist te maken tegen de mainstream media én tegen het partijkartel. Strijd zij aan zij met ons. Doneer op BackMe en strijd zij-aan-zij met DDS tegen de globalistische elites. Het is tijd dat de NS en de verantwoordelijken worden aangepakt voor deze bespottelijke poging om de kosten van hun falen af te wentelen op de reizigers. De hardwerkende Nederlander verdient beter dan dit. En terwijl Rover de alarmbel luidt, is het aan ons allemaal om dit onrecht te bestrijden en te eisen dat er echte oplossingen en echte verbeteringen komen. De NS moet zijn verantwoordelijkheid nemen en zorgen voor een dienstverlening die past bij een land als Nederland, zonder de reizigers als melkkoe te zien. Het is tijd voor verandering!