Dat moest weer zo goedkoop mogelijk zeker?
Is ING verantwoordelijk voor de digitale versie van de CITO-toets ofzo?
Je zou het bijna denken:
ING kampt vandaag opnieuw met een technische storing bij het internetbankieren. Klanten kunnen hun spaarrekening niet bekijken of geld overmaken van en naar deze rekening. Ook kunnen er geen overschrijving gedaan worden van en naar de beleggingsrekening. Dat heeft een woordvoerder laten weten.
Diezelfde woordvoerder zegt dat het "ontzettend vervelend" is voor klanten.
Ja, dat lijkt me ook ja.
De vraag is natuurlijk: hoe komt dit? Als dit nou de eerste keer was dat ING met dit soort problemen kampt, oké. Maar dat is allerminst het geval. Langzamerhand krijg je de indruk dat het daar volstrekt normaal is om de onbereikbaar te zijn.
Ik vraag me af of en zo ja hoeveel klanten ING verliest door dit soort perikelen.
Overigens schijnt het iets met de database te maken te hebben. Als dat klopt... kunnen ze daar dan niet gewoon een paar goede techneuten in dienst nemen die verstand van zaken hebben?