Als je een eerlijke reactie wil, moet je een vraag stellen aan een kind. Dat blijkt maar weer eens.. ook met modecampagnes.
Laten we eerlijk zijn: modereclames zijn vaak gewoon raar. Nu zullen de meeste volwassenen daar niet zo snel gade op slaan, simpelweg omdat we gewend zijn aan mannen en vrouwen in vreemde posen die dure kleding aanprijzen. Maar dat de combinatie '
mode' en 'vreemde campagnes' niet zo vanzelfsprekend is als we doorgaans aannemen, blijkt wel weer als je
kinderen laat kijken naar de peperdure afbeeldingen van Louis Vuitton, Hugo Boss en Dolce & Gabbana.
Veel volwassenen vinden het stijlvol, maar is dat misschien aangeleerd gedrag? Kinderen hebben namelijk zo een hele eigen mening over wat de grote modehuizen van deze wereld naar buiten brengen. In Parijs en New York zijn ze misschien niet zo blij met deze reacties:
[video width="640" height="360" mp4="http://www.dagelijksestandaard.nl/wp-content/uploads/2015/07/Niños-vs-Moda.mp4"][/video]