Horecamedewerker slaat klant in elkaar

Geen categorie18 mei 2011, 18:49

"Ik maakte een grapje!"

Dat moet zo ongeveer het laatste zijn geweest dat deze klant uitriep voor hij zich kon melden bij het ziekenhuis:

In Arnhem is gisteravond een 44-jarige medewerker van een horecazaak in de boeien geslagen. Volgens Omroep Gelderland sloeg hij een 48-jarige klant toen die grapte dat hij niet kon betalen. Volgens het slachtoffer was het een grapje en had hij wel afgerekend. 

De medewerker sloeg de klant een paar keer - en niet met blote vuisten, maar met een honkbalknuppel. 

Tja, die zal een dergelijke grap niet snel meer maken.

Een beetje een overdreven reactie van de medewerker, maar het 'slachtoffer' in kwestie moet dit soort achterlijke grappen natuurlijk ook niet maken. Mensen in de horeca hebben regelmatig te maken met klanten die niet willen betalen, of die extreem lastig zijn. Medewerkers zijn dus gespannen en staan vaak klaar om in actie te komen. Als klant moet je daar rekening mee houden.

 

 

Ga verder met lezen
Dit vind je misschien ook leuk
Laat mensen jouw mening weten